Podpora kritického myšlení a používání aktivizačních metod ve výuce ošetřovatelství
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2008 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Profese online |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | critical thinking activation methods in education EUR model cognitive skills metacognitive skills nursing students |
Popis | Příspěvek popisuje používání aktivizačních metod při výuce ošetřovatelství. Kromě třífazového modelu označovaného v češtině zkratkou EUR (evokace ? uvědomění si významu - reflexe) zde uvádím také příklady metod, které je možné v jednotlivých fázích využít a to jak ze strany učitelů ošetřovatelství, tak i sester podílejících se na výuce či edukaci klientů. Uvádím také výsledky výzkumu zaměřeného na aktivizaci ve výuce jako jeden z pilířů kritického myšlení. |