Podpora kritického myšlení a používání aktivizačních metod ve výuce ošetřovatelství

Autoři

TALIÁNOVÁ Magda FOREJT Martin

Rok publikování 2008
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Profese online
Fakulta / Pracoviště MU

Lékařská fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova critical thinking activation methods in education EUR model cognitive skills metacognitive skills nursing students
Popis Příspěvek popisuje používání aktivizačních metod při výuce ošetřovatelství. Kromě třífazového modelu označovaného v češtině zkratkou EUR (evokace ? uvědomění si významu - reflexe) zde uvádím také příklady metod, které je možné v jednotlivých fázích využít a to jak ze strany učitelů ošetřovatelství, tak i sester podílejících se na výuce či edukaci klientů. Uvádím také výsledky výzkumu zaměřeného na aktivizaci ve výuce jako jeden z pilířů kritického myšlení.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info