Zápis - únor 2013

Z pracovní schůzky: Z pracovní schůzky: Konané:

28. 2. 2013, 14:00hod, KAO

UKB, pav.1

Přítomni: Dle prezenční listiny Vedeno: Mgr. Juřeníkovou, Ph.D.

 

Mgr. Petra Juřeníková

  • Zahájení, uvítání členů řešitelského týmu. (Obsah celé schůzky na PPT prezentaci –dána k dispozici přítomným).
  • Představení klíčových aktivit projektu, partnerů a složení nových pracovních skupin.

Dokončení modulů roku 2012

  • Kolega Seyček – dokončení do 31. 5. 2013.
  •  Mgr. Vasmanská – dokončení do 31. 3. 2013.
  • Mgr. Dobešová – dokončení po přetočení 2 videí.

Kontrola úkolů z min. porady:

  • Odevzdat osnovy modulů (původně do 18. 2. 2013):
    • Mgr. Šenkyříková – do 4. 3. 2013
    • Mgr. Hladíková - do 4. 3. 2013
    • PhDr. Zítková – do 4. 3. 2013

Informace Ing. Kuby:

  • Na webových stránkách projektu pod záložkou Aktuality naleznou noví řešitelé grafické návrhy. Je nutné vybrat barevné rozlišení a oznámit e-mailem Ing. Kubovi do 4. 3. 2013.
  • Přítomnost Ing. Kuby na Katedře ošetřovatelství – pravidelně ve čtvrtky. Nepravidelně v pondělí, po e-mailové domluvě téměř kdykoli.

Požadavky p. Winklera (audio-vizuální záznam) při pořizování videosekvencí:

  • Kolega Winkler prosí vypracovatele modulů e-learningu, aby své požadavky na natáčení videosekvencí rozvrstvili do více týdnů či měsíců. Technicky ani organizačně není možné vše natočit během jednoho měsíce.

Timesheety:
J. Dvořáková prosí o včasné vyplňování Timesheetů, zvláště u kolegů nasmlouvaných na DPP je potřeba nahlásit počet odpracovaných hodin do 24. dne v měsíci, a to buď prostřednictvím vyplněného Timesheetu do 24. dni příslušného měsíce nebo nahlášením odpracovaných hodin e-mailem či telefonicky.
Noví kolegové zkusí přístup do ISEPu, v případě neúspěchu kontaktovat J. Dvořákovou (např.: generování nového hesla apod.).

Informace:
Deník ošetřovatelské praxe:

  • Zadáno výběrové řízení k finálnímu tisku. Deník bude studentům k dispozici na prázdninovou praxi.
  • Grafické zpracování a finalizace – Mgr. Z. Dobešová.

Kvalita výuky:

  • Provedeno dotazníkové šetření – výsledky budou zpracovány do 31. 3. 2013.
  • Provedeny řízené rozhovory se studenty. Každý předmět bude hodnocen. Výsledky zpracovány do příští porady.

Kombinovaná forma výuky:

  • Provést aktualizaci údajů, literatury.

Konference:

  • Termín konference: 26. – 27. 9. 2013.
  • Nosné témata:
  • - Využití výukových metod se zaměřením na e-learning v intenzivní péči
  • - Evaluace kvality výuky v intenzivní péči
  • - Ošetřovatelství v intenzivní péči
  • Je možné prezentovat pracoviště, připravit worshopy, postery, přednášky.
  • Budou vydány 2 sborníky, jeden s abstrakty, druhý – postkonferenční – v AJ s full texty vybraných přednášek (EBSCO).
  •  Doporučit zahraniční odborníky s hodnotnými přednáškami (účast hrazena)- cca do 14 dnů.

Úkoly:

  • Zpracovatelé modulů oznámí počet požadovaných videí J. Dvořákové do 10. 3. 2013. J.D. poté předá p. J. Winklerovi.
  • Zpracovatelé modulů stanoví cíle pro jednotlivé lekce a do 31. 3. 2013 zašlou e-mailem J. Dvořákové.
    • P. Juřeníková zašle PPT prezentaci + vhodná slovesa pro správné stanovení cílů.
  • Již je možné tvořit obsah jednotlivých modulů. P. Juřeníková předá I. Kubovi strukturu modulů pro vytvoření záložek v e-kurzu.

Poslední bod – DISKUZE

 

Příští schůzka realizačního týmu: čtvrtek 4. 4. 2013 ve 13:00 hod., Odborná učebna, 2.posch., KAO LF MU, UKB, pav. 1.

 

Zapsala: Jana Dvořáková, 28. 2. 2013. Zpracováno: 1. 3. 2013
 

Česky


Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.