|
Z pracovní schůzky: |
Z pracovní schůzky: |
Konané: |
28. 2. 2013, 14:00hod, KAO
UKB, pav.1
|
|
Přítomni: |
Dle prezenční listiny |
Vedeno: |
Mgr. Juřeníkovou, Ph.D. |
Mgr. Petra Juřeníková
-
Zahájení, uvítání členů řešitelského týmu. (Obsah celé schůzky na PPT prezentaci –dána k dispozici přítomným).
-
Představení klíčových aktivit projektu, partnerů a složení nových pracovních skupin.
Dokončení modulů roku 2012
-
Kolega Seyček – dokončení do 31. 5. 2013.
-
Mgr. Vasmanská – dokončení do 31. 3. 2013.
-
Mgr. Dobešová – dokončení po přetočení 2 videí.
Kontrola úkolů z min. porady:
-
Odevzdat osnovy modulů (původně do 18. 2. 2013):
-
Mgr. Šenkyříková – do 4. 3. 2013
-
Mgr. Hladíková - do 4. 3. 2013
-
PhDr. Zítková – do 4. 3. 2013
Informace Ing. Kuby:
-
Na webových stránkách projektu pod záložkou Aktuality naleznou noví řešitelé grafické návrhy. Je nutné vybrat barevné rozlišení a oznámit e-mailem Ing. Kubovi do 4. 3. 2013.
-
Přítomnost Ing. Kuby na Katedře ošetřovatelství – pravidelně ve čtvrtky. Nepravidelně v pondělí, po e-mailové domluvě téměř kdykoli.
Požadavky p. Winklera (audio-vizuální záznam) při pořizování videosekvencí:
-
Kolega Winkler prosí vypracovatele modulů e-learningu, aby své požadavky na natáčení videosekvencí rozvrstvili do více týdnů či měsíců. Technicky ani organizačně není možné vše natočit během jednoho měsíce.
Timesheety:
J. Dvořáková prosí o včasné vyplňování Timesheetů, zvláště u kolegů nasmlouvaných na DPP je potřeba nahlásit počet odpracovaných hodin do 24. dne v měsíci, a to buď prostřednictvím vyplněného Timesheetu do 24. dni příslušného měsíce nebo nahlášením odpracovaných hodin e-mailem či telefonicky.
Noví kolegové zkusí přístup do ISEPu, v případě neúspěchu kontaktovat J. Dvořákovou (např.: generování nového hesla apod.).
Informace:
Deník ošetřovatelské praxe:
-
Zadáno výběrové řízení k finálnímu tisku. Deník bude studentům k dispozici na prázdninovou praxi.
-
Grafické zpracování a finalizace – Mgr. Z. Dobešová.
Kvalita výuky:
-
Provedeno dotazníkové šetření – výsledky budou zpracovány do 31. 3. 2013.
-
Provedeny řízené rozhovory se studenty. Každý předmět bude hodnocen. Výsledky zpracovány do příští porady.
Kombinovaná forma výuky:
-
Provést aktualizaci údajů, literatury.
Konference:
-
Termín konference: 26. – 27. 9. 2013.
-
Nosné témata:
-
- Využití výukových metod se zaměřením na e-learning v intenzivní péči
-
- Evaluace kvality výuky v intenzivní péči
-
- Ošetřovatelství v intenzivní péči
-
Je možné prezentovat pracoviště, připravit worshopy, postery, přednášky.
-
Budou vydány 2 sborníky, jeden s abstrakty, druhý – postkonferenční – v AJ s full texty vybraných přednášek (EBSCO).
-
Doporučit zahraniční odborníky s hodnotnými přednáškami (účast hrazena)- cca do 14 dnů.
Úkoly:
-
Zpracovatelé modulů oznámí počet požadovaných videí J. Dvořákové do 10. 3. 2013. J.D. poté předá p. J. Winklerovi.
-
Zpracovatelé modulů stanoví cíle pro jednotlivé lekce a do 31. 3. 2013 zašlou e-mailem J. Dvořákové.
-
P. Juřeníková zašle PPT prezentaci + vhodná slovesa pro správné stanovení cílů.
-
Již je možné tvořit obsah jednotlivých modulů. P. Juřeníková předá I. Kubovi strukturu modulů pro vytvoření záložek v e-kurzu.
Poslední bod – DISKUZE
Příští schůzka realizačního týmu: čtvrtek 4. 4. 2013 ve 13:00 hod., Odborná učebna, 2.posch., KAO LF MU, UKB, pav. 1.
Zapsala: Jana Dvořáková, 28. 2. 2013. Zpracováno: 1. 3. 2013