Kvalita výuky

Podrobný popis realizace klíčové aktivity

V rámci této klíčové aktivity dojde ke zvýšení kvality výuky ve studijním oboru Intenzivní péče. V teoretických předmětech dojde k vytvoření e-learningových podpor (klíčová aktivita č. 1) a většímu zapojení odborníků z praxe do výuky. V praktických předmětech v laboratorních podmínkách budou ve větším rozsahu využívána možnost nácviku ošetřovatelských činností na modelech a přístrojích (inovace). V rámci ošetřovatelské praxe v klinických podmínkách dojde k zapojení školitelů do výuky a rozšíření spektra pracovišť (klíčová aktivita č. 3). Při praktické výuce v klinických podmínkách bude využíván Deník ošetřovatelské praxe (klíčová aktivita č. 2). Na základě těchto aktivit dojde ke zvýšení kvality výuky, u které bude prováděna kontinuální monitorace a její evaluace (nová aktivita). K monitoraci a hodnocení kvality výuky bude v teoretických předmětech požívána metoda dotazníkového šetření a metoda řízeného rozhovoru, jak u studentů, tak u pedagogů, kteří daný předmět vyučují. K monitoraci a hodnocení kvality výuky ošetřovatelské praxe bude využita metoda supervize a dotazníkového šetření, jak u studentů, tak jejich školitelů. Veškeré výsledky budou statisticky zpracovány a výsledky budou zapracovány do edukačního procesu studentů, což povede ke zkvalitnění jejich výuky.

Česky


Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.