Feb 16 2014

Rekapitulace roku 2013

V pondělí 3.2.2014 se na děkanátu (17. pavilon, 2.patro) konalo každopondělním zasedání proděkanů. Jakožto zástupci Studentské komory Akademického senátu jsme zde představili tuto prezentaci, v rámci které jsme:

1. Rekapitulovali podněty pro zlepšení chodu naší fakulty, které jsem prezentovali v uplynuvším roce 2013, přičemž bychom je v tomto roce rádi uvedl v praxi. Tyto podněty jsme poté diskutovali.

Problematika skříněk na kampuse

  • Neefektivní využívání skříněk (např.“vlastnění“ více skříněk jedním studentem)
  • V prvním kroku budeme organizovat komisionální otevírání skříněk – termín otevírání si můžeme zvolit sami, přičemž provozní řád UKB (bod 5.4) toto hromadné otevírání umožňuje od 2.týdne zkouškového období.

Klec se stojany na kola na kampuse

  • Nyní na tomto úkolu pracuje architekt a věříme, že v tomto roce proběhne realizace

Zveřejnění organizačních pokynů pro klinické předměty na ISu

  • konkrétně se jedná o tyto informace:
  • časový harmonogram stáže (místo, čas začátku) – čas začátku a místo jsou v ISu často odlišné od reálných údajů
    rozpis témat seminářů a praktické části
  • seznam pomůcek (plášť, přezůvky, fonendoskop, …)
  • nutnost převlečení se v šatně, případně umístění šatny
  • speciální požadavky
  • aktualizované podmínky zápočtu (typ testu, pevně nastavená bodová hranice, praktická zkouška, řešení absence, nutnost vypracování referátu/přednášky s přesnými pokyny)
  • aktualizovaná doporučená literatura
    • Garanti předmětu jsou již s tímto požadavkem seznámeni a mají povinnost tyto informace do ISu doplnit. V případě, že by se tak nestalo, tak se na nás mohou studenti obrátit a prostřednictvím vedení se budeme snažit o doplnění.

    Nahrávání přednášek – propagace mezi studenty a vyučující

    • Technické možnosti pro nahrávání jsou. Nyní je nutné motivovat vyučující, aby nahrávali. A zde je prostor pro Vás studenty – žádejte po svých vyučujících nahrávání přednášek!

    2. Předložili podněty nové:

    Využívání sociálních sítí při komunikaci se studenty a propagaci LF

    • Bylo nám dáno za pravdu, že je tento trend nevyhnutelný a že i LF tuto možnost bude využívat. LF se chce však využítí sociálních sítí prozatím omezit jen na vnější propagaci fakulty

    Získávání kreditů za absolvování MOOC

    • Vedení fakulty bohužel v současné době neuvažuje o využití kurzů MOOC platforem (Cursera, Udacity…) k získávání kreditů.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published.