Metody kolaborativního učení s využitím simulace s nízkou úrovní věrnosti: školení - část druhá

Ve dnech 22.10.-24.10. proběhla v prostorách bohunického kampusu druhá část série školení zaměřeného na implementaci programu virtuálního pacienta do výuky na Simulačním pracovišti LF MU.

1. 11. 2019

Bez popisku

Oproti první části, která byla zaměřena na adaptaci vybraných virtuálních pacientů získaných z partnerské St George's University In London, se pokračování této tréninkové série zaměřovalo na metody kolaborativního učení, a to s důrazem na roli tutora v lekcích PBL (Problem-Based Learning) a na role facilitátora a obsahového experta ve strukturovaných lekcích TBL (Team-Based Learning). Skupina necelé dvacítky posluchačů složených s aktuálních i budoucích pedagogů LF MU měla možnost zakusit roli studentů v příkladových úsecích PBL a TBL lekcí vedených opět zkušenými lektory z výše uvedené univerzity: Prof. Terry Poultonem, Dr. Ellou Iskrenko-Poultonovou a Dr. Lukem Woddhamem. Třetí část série je plánována na období jarního semestru akademického roku 2019/2020.


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info