Assessment to Pupils with Specific Learning Difficulties in Russian Language Teaching in the Qualitative Educational Research

Varování

Publikace nespadá pod Lékařskou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka v kvalitativním pedagogickém výzkumu
Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2014
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Text k hodnocení žáků se specifickými poruchami učení v ruském jazyce výuce a ke kvalitativnímu výzkumu vzdělávání přináší výsledky výzkumné studie zaměřené na problematiku hodnocení ve výuce ruského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Studie byla realizována v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu rámcových vzdělávacích programů (MSM 0021622443). Autor analyzoval problematiku hodnocení výuky ruského jazyka v České republice. Cílem výzkumu uvedeného v textu je zjistit, jak učitelé ruštiny na druhém stupni základních škol a v nižších ročnících středních škol v Jihomoravském kraji hodnotí své žáky se specifickými poruchami učení. Výzkumné metody: obsahová analýza, dotazníkové šetření, diskuse v ohniskové skupině.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info