Využití multimodální analytiky učení pro výzkum seberegulovaného učení vysokoškolských studentů v online výukových prostředí

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Lékařskou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

JUHAŇÁK Libor

Rok publikování 2023
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Jedním z významných témat dosavadních výzkumů v oblasti seberegulovaného učení (SRL) probíhajícího v online výukových prostředí je rozvoj metod a technik pro zkoumání a měření SRL právě ve specifickém kontextu online učení. Jedním ze slibných přístupů k výzkumu SRL v online prostředí se přitom jeví být tzv. multimodální analytika učení stavějící na kombinaci různých typů dat. Příspěvek prezentuje výsledky analýzy zaměřující se na kombinaci dotazníkových a dat o reálném chování studentů v LMS.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info