Srovnání přístupů k tvorbě sylabů a využívání počítačové komunikace při výuce farmakologie u nás a na anglické University of Nottingham

Autoři

NOVÁKOVÁ Jana

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference I. CELOFAKULTNÍ KONFERENCE O STUDIU NA LÉKAŘSKÉ FAKULTĚ MU BRNO - SBORNÍK PŘEDNÁŠEK
Fakulta / Pracoviště MU

Lékařská fakulta

Citace
Klíčová slova educational system within School of Biomedical Sciences; University of Nottingham-syllabi-textbooks-handouts-audiovisual aids-teaching activities
Popis Práce podává přehled o metodách výukových aktivit, především v oboru farmakologie, na významné a mezinárodně uznávané VŠ - School of Biomedical Sciences (Queen`s Medical Centre, University of Nottingham) v Anglii. Konkrétně práce předkládá informace o: 1) výukovém systému na School of Biomedical Sciences 2) sylabech pro různé medicínské obory 3) užívaných učebních textech a "handoutech" 4) datech dostupných na tamních internetových stránkách 5) využití audiovizuálních pomůcek a edukačních počítačových programů 6) způsobu evaluace na University of Nottingham

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info