View of Romany Activists and Students on Education through Locus of Control Concept

Varování

Publikace nespadá pod Lékařskou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

NĚMEC Jiří

Rok publikování 2010
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Czech-Polish Historical and Pedagogical Journal
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Education; locus of control; externalism and internalism; quantitative research; questionnaire; attribution theory
Popis Výzkumná sonda se na základě konceptu locus of control snaží objasnit, existuje-li mezi skupinou romských aktivistů a studentů významný příklon k externalismu nebo internalismu. Kladli jsme si výzkumnou otázku, jak pohlíží skupina romských aktivistů a studentů na význam vnitřních a vnějších okolností v jejich životě a snažili se především interpretovat položky vztahující se k vzdělávání. Výzkumný soubor tvořilo 78 romských aktivistů a studentů, kteří vyplňovali čtyřiceti položkový dotazník (locus of control) zjišťující míru externalismu a internalismu).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info