Vícerozměrné hodnocení kvality v prostředí vzdělávací sítě MEFANET

Autoři

KOMENDA Martin SCHWARZ Daniel ŠNÁBL Ivo ŠTÍPEK Stanislav MIHÁL Vladimír DUŠEK Ladislav

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Fakulta / Pracoviště MU

Lékařská fakulta

Citace
Obor Kardiovaskulární nemoci včetně kardiochirurgie
Popis Elektronická podpora vzdělávání se stala jedním z nedílných doplňků studia na vysoké škole. Volba vhodných informačních technologií spolu s pedagogickými metodami hrají klíčové role při pokročilé integraci e-learningových nástrojů do kurikula jakéhokoli oboru. Projekt MEFANET (MEdical FAculties NETwork) se od svého počátku zaměřuje na všestrannou podporu rozvoje výuky lékařských a zdravotnických oborů s využitím moderních ICT. V rámci něj vzniká komplexní zázemí, které je k dispozici studentům a pedagogům všech českých a slovenských lékařských fakult. Zahrnuje e-publikační platformu vzdělávacího digitálního obsahu, centrální systém pro správu plnohodnotných e-learningových kurzů a v neposlední řadě také prostor pro tvorbu a ukládání výukových materiálů s využitím technologie webu 2.0. Platforma pro elektronické publikování má za sebou nejdelší vývoj. Nejžhavější novinkou je implementace sady klasifikačních a kontrolních mechanismů, které jsou souhrnně označovány jako vícerozměrné hodnocení kvality. Začlenění těchto postupů má umožnit efektivní selekci a následnou úpravu příspěvků, které nejsou obsahově či formálně vyhovující pro sdílení všem uživatelům sítě MEFANET.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info