Náhled na determinanty efektivity odborné ošetřovatelské praxe z pohledu studentů

Autoři

POKORNÁ Andrea DOLANOVÁ Dana

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník - 5. Mezinárodní konference všeobecných sester a pracovníků vzdělávajících nelékařská zdravotnická povolání
Fakulta / Pracoviště MU

Lékařská fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova evaluation, clinical practice, student, tuition
Popis Evaluace výuky na vysokých školách je zaměřena nejen na sumativní procesy a hodnocení výsledků výuky ve formě závěrečného hodnocení studentů. Významnou součástí evaluačního procesu je hodnocení formativní, které je prováděno v průběhu akademického roku za účelem zhodnocení užívaných výukových postupů a jejich případné flexibilní úpravy. Totožné požadavky jsou kladeny na evaluaci výuky odborné ošetřovatelské praxe, při níž jsou významným zdrojem informací názory studentů. Příspěvek shrnuje poznatky získané dotazníkovým šetřením, kterým byly mapovány názory studentů prvního a druhého ročníku studijního oboru Všeobecná sestra po absolvování praktické výuky v podzimním semestru 2009/2010. Šetření bylo zaměřeno mimo jiné na hodnocení kvality ošetřovatelské péče na výukových pracovištích z pohledu studentů.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info